Фахівці реклами та зв’язків з громадськістю – випускники ОНАЗ  – вміють: досліджувати потреби, інтереси та цінності потенційних споживачів рекламних продуктів та аудиторії PR-акцій; використовувати сучасні публічні, ділові та наукові мовні практики медіакомунікацій; системно аналізувати рекламні продукти та контент мас-медіа; створювати та розміщувати рекламні тексти, відео сюжети, презентації в електронних та друкованих ЗМІ; розробляти рекламні проекти, стратегії та організовувати заходи для державних, громадських та комерційних структур.

 

Зв’язки з громадськістю – це сфера діяльності, яка стрімко розвивається і сприяє співпраці та встановленню, підтриманню взаєморозуміння між громадськістю і організацією, ЗМІ, органами державної влади, клієнтами організації

 

Фахівці з реклами та зв’язків з громадськістю запрошуються до праці: журналістом; рекламістом (менеджером з реклами, менеджером із зв’язків з громадськістю); іміджмейкером, бренд-менеджером, event- менеджером, SMM – фахівцем, PR – консультантом в сферах бізнесу, державної влади, культури та дозвілля та ін.; наглядачем в громадському центрі, працівником виборчого штабу, копірайтером.

 

Фахівці з реклами розробляють і реалізують рекламні кампанії в ЗМІ та на зовнішніх носіях, створюють концепції роликів рекламного змісту, займаються дослідженням ринку, просувають товари та послуги, створюють нові бажання споживачів і нові цінності.