Кафедра менеджменту та маркетингу вийшла зі складу кафедри економіки й управління підприємствами зв’язку та стала самостійною кафедрою у січні 1989 року за наказом ректора Одеського електротехнічного інституту зв’язку ім. О.С. Попова. Це було зумовлене зростаючими вимогами до підготовки фахівців у сфері управління підприємствами зв’язку.

Організатором і засновником педагогічної та наукової роботи на кафедрі був, професор Стрельчук Євгеній Миколайович, який очолював кафедру з моменту її створення до 2015 року.

Кафедра менеджменту та маркетингу є випусковою за спеціальністю:

«Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)»

 Основні дисципліни, які складають фахову підготовку:

  • Інтелектуальна власність ;
  • Цивільний захист;
  • Договірне право;
  • Ділова іноземна мова;
  • Публічне адміністрування;
  • Менеджмент організацій;
  • Корпоративне управління;
  • Управління змінами;
  • Управління проектами;
  • Фінансовий менеджмент;
  • Інформаційні системи і технології в управлінні організацією;
  • Управління якістю;
  • Міжнародний менеджмент;
  • Економічна діагностика;
  • Психологія управління.

За вибором студент може отримати підготовку за такими дисциплінами, як:

  • Інвестиційний менеджмент в галузі зв′язку
  • Інноваційний менеджмент в галузі зв′язку
  • Стратегічний менеджмент підприємств зв′язку
  • Державне регулювання в галузі зв’язку тощо.

Основні посади, на яких можна працювати після закінчення навчання:

  • менеджер з питань комерційної діяльності та управління;
  • менеджер апарату центральних органів державної влади;
  • менеджер з персоналу;
  • помічник керівника підрозділів;
  • експерт з економічних питань;
  • аналітик фінансових ринків;
  • економіст зі збуту;
  • керівник функціональних підрозділів;
  • менеджер з матеріально-технічного забезпечення;
  • керівник малих підприємств.

 Основні місця роботи, де можна працювати після закінчення навчання:

  • апарат управління підприємств та організацій, зокрема у сфері зв’язку та інформатизації;
  • банки та фінансово-кредитні установи;
  • структури центральних державних і регіональних органів управління;
  • фінансово-промислові групи;
  • консультаційні центри;
  • консалтингові організації;
  • науково-виробничо-технічні комплекси;
  • технопарки.

Випускники кафедри менеджменту та маркетингу ОНАЗ ім. О.С. Попова працюють сьогодні на таких провідних підприємствах Одеси, як: ПАТ “Укртелеком”, “МТС”, “Київстар”, “Одеський припортовий завод” та ін., є співробітниками та керівниками підрозділів провідних банків – МТБ, “Південний”, “Правекс”, “Приватбанк”, “Укрсоцбанк”.

Основні завдання, які зможе вирішувати випускник, що отримав підготовку в ОНАЗ ім. О.С. Попова за спеціальністю: «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)»:

  • планувати та прогнозувати господарську діяльность підприємства;
  • проводити системний аналіз і прогноз діяльності організації за умов конкуренції, забезпечувати конкурентоспроможність;
  • здійснювати бізнес-планування, розроблення та обґрунтування напрямів та засобів розширення ринків збуту суб’єктів господарської діяльності;
  • здійснювати реалізацію управлінських рішень;
  • здійснювати управління персоналом, формування колективу та керівництво ним;
  • здійснювати формування та розвиток організаційної культури та іміджу підприємства;
  • вести загальне управлення внутрішніми справами підприємства;
  • приймати відповідальні рішення на управлінському рівні.

Наукові спеціальності, за якими є можливість продовжити освіту в аспірантурі ОНАЗ ім. О.С. Попова після закінчення навчання за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)»:

«08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)».