Код спеціальності- 061.

Актуальність спеціальності

Зв’язки з громадськістю – це нова сфера діяльності, що стрімко розвивається та сприяє співпраці та встановленню і підтримці взаєморозуміння між громадськістю і організацією, ЗМІ, органами державної влади, клієнтами організації. Фахівці з реклами розроблюють та реалізують рекламні кампанії в ЗМІ та на зовнішніх носіях, створюють концепції роликів рекламного змісту, займаються дослідженнями ринку.

Фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю потребують у:

рекламних і PR-агентствах;

рекламних і PR-підрозділах державних організацій і бізнес-структур;

прес-службах підприємств та органів влади різного рівня;

друкованих та електронних засобах масової інформації та комунікації;

штабах виборчих кампаній;

сферах кадрового та організаційного управління, політичного і бізнес-консультування, експертизи рекламних та PR-продуктів, іміджмейкінгу, event-менеджменту, соціальних медіа.

Основні спеціальні дисципліни

Підготовка майбутніх професіоналів починається з освоєння базових дисциплін: історії, політології, соціології, філософії, психології, менеджменту. І продовжується освоєнням професійної компетенції на таких заняттях, як:

теорія PR;

теорія реклами;

етика в рекламі та PR-діяльності;

соціологія масової комунікації;

історія реклами та PR;

практична стилістка;

іміджологія та інші.

Перспективи працевлаштування

Випускник інституту “Проблем інформаційного суспільства” за спеціальністю Журналістика (Реклама і зв’язки з громадськістю) може працювати:

рекламістом, рекламним агентом, представником з реклами;

фахівцем із зв’язків з громадськістю та пресою;

організатором громадських заходів, організатором концертів та лекцій;

адміністративним секретарем;

інструктором з організаційно-масової роботи, організатором культурно-дозвільної діяльності;

консультантом (в апараті органів державної влади, виконкому), наглядачем в громадському центрі та ін.